Reklama

Gra Gold Miner Vegas

Gra online Gold Miner Vegas w wersji klasycznej, jest darmową grą flash!
Oznacza to że, żeby móc zagrać w grę Poszukiwacz złota w Las Vegas online,
musisz mieć zainstalowany plugin flash - odpowiedni do Twojej przeglądarki.
Aby pobrać wtyczkę flash umożliwiającą grę w gry flash z serii Gold Miner Vegas
odwiedź stronę producenta : Adobe Flash Player

Dodaj komentarz

  • patatajcu2014-10-29 16:56

    gra okej

  • Hiacynta2014-09-14 19:37

    a m??j najlepszy teraz to 15048 XD

  • krzok2014-08-19 13:54

    tylko 29834

  • g2014-08-16 21:01

    super gra

  • Krzychu2014-05-26 19:21

    35833 pkt. Kto to pobije? :)

  • grajka2014-05-07 22:17

    Gram, gram i kilo-gram;) Pozdrawiam wszystkich gra-jk??w;)

  • fajny2014-05-03 16:20

    super gra m??j wynik 35270

  • julia2014-04-19 19:11

    ale heca

  • Natka2014-01-29 23:47

    33207 xd

  • Natka2014-01-29 23:47

    33207 xd

  • Syska2014-01-29 12:42

    m??j wynik to 31300 ^^ ale to juz jest koniec gry :)

  • Pi?kna2014-01-28 22:01

    Extra

  • juliamatuszkowp.pl@wp.pl2014-01-19 13:29

    mega jest ta graa *.* ??????

  • olo2014-01-17 19:38

    fajna gierka

  • misia01??2014-01-06 11:01

    Fajna nawet ;*

  • bebech2014-01-03 15:40

    super

  • Wikusi@xd2014-01-02 22:20

    M??j najlepszy wynik to : 12422 jak narazie si? ciesze ,ale mam nadziej? ,??e bd jeszcze lepszy. Kto pobi?? m??j wynik? Je??li kto?? ,to gratuluj? ! :)

  • kubas7962013-12-31 17:55

    glupia gra.glupszej nie widzialem jak ta.

  • Wikaa2013-12-30 19:46

    Taak najfajniejsze kangury z diamentem xd.

  • Jusika;;*2013-12-22 09:07

    supcio gra ;*

  • JacK2013-12-17 15:38

    Kurde nie wiedzia??em ??e dziadek mo??e tym wagonikiem si? przemieszcza? :)

  • 222estera2013-12-10 19:02

    DO BANI

  • An2013-11-22 00:00

    Witam wszystkich graczy:) Zebra??am ok. 20 tys. punkt??w i proponuj? mi Hawaje, ale qrcze - takiej gry nie ma:( Co mam robi?? Dorad??cie?? - prosz?... Pozdrawiam i ??ycz?, jak najwi?cej punkt??w:) Ale?? ta gra wci?ga!:)

  • An2013-11-20 05:18

    Czesc:) Fajna gra, ale co dalej? 13200 tylko i informuj?, aby "DOWNOLAND FULL VERSION", a np. Hawaii zaklodkowane:( Pozdrawiam:)

  • An2013-11-12 16:22

    Trzeba mie? b. dobry wzrok i stara? si?, jak najmniej kupowa?, a w ten spos??b uzyskane punkty, same sumuj? si?, mno???c, jak mnie:) Wypraktykowa??am i jeszcze b?d? "studiowa?" t? gr?:) Chyba j? polubi??am... Pozdrawiam wszystkich graczy i ??ycz? wysokich notowa??:)

  • To ja :)2013-11-09 20:29

    Jeej, przesz??am ca???! :)

  • amcia2013-11-05 13:04

    ziom TO JEST SOPOCZKO

  • jula 2013-06-30 13:25

    Fajna gra ale najfajniejsze s? kangury

  • kamilo2013-06-11 21:15

    super

  • Wikusi@xd2013-05-18 14:20

    Og??lnie gra jest nie z??a. Lecz wol? t? na dwie osoby . :)

  • S2013-05-12 17:37

    spoko

  • janusz2013-05-03 14:14

    spppppppppppppppppppooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooko

  • Anta92013-05-01 16:19

    Fajna gra!!!!!!!!!!!!!!!!

  • OLKA2013-04-16 18:40

    SUPEROWA GRA

  • alicjaa2013-04-07 17:16

    jak sie powieksza ekran ? ;**************

  • marcia2013-04-04 19:31

    spoko gra

  • agata2013-03-15 07:30

    hej

  • Kiimka2013-03-13 18:35

    okey gierka

  • lol2013-03-09 11:00

    haha e to dla ma??yh dzieci

  • dominisia2013-02-16 20:23

    supeeeer :)

  • LOL2013-02-15 15:25

    super gra

  • kuba 12343212013-01-30 22:35

    ??eby przej??? za kontynent trzeba ??ci?gn?? pe??n? wersj? gry

  • czosnek2013-01-22 15:06

    fajne

  • _____________[][][][][][][]___________2013-01-19 18:18

    Gram w t? gr? ju?? od dzieci??stwa i dalej mi si? podoba. Ta gra jest naprawd? fajna.

  • lukgal2013-01-19 15:45

    spoko gra

  • lukgal2013-01-19 15:45

    spoko gra

  • lukgal2013-01-19 15:44

    zajebista gra

  • wika;***2013-01-14 16:48

    super gra

  • renik2012-12-30 19:27

    fajowa a moja siora wchodz i m??wi a tyznowu grasz

  • ja2012-12-23 20:53

    jak zainstalowac ta gre???

  • Gerardina2012-12-05 22:04

    Te ma??e niebieskie potworki to kr??liki, czy kangurki? :D

  • :)2012-12-04 20:17

    Bardzo fajna gra!

  • olek2012-12-02 18:45

    Bardzo wci?gaj?ca gra.Za ka??dym razem my??l?,??e jestem cwa??sza od '"dziadka",ale niestety przegrywam.haha......

  • H?meka2012-12-01 22:37

    Nie ma to jak klasyczna wersja.

  • Czekoladka2012-11-22 20:17

    Nie mog? gra? w GoldMiner Vegas bo si? rozczulam na tymi malutkimi kangurkami! hehe :) One s? takie s??odziutkie!! :)

  • Lubi? to!2012-11-21 22:10

    To jest ??wietne! Ale troch? mnie wkurzaj? te czarne tygryski co po??eraj? diamenty :(

  • m.m.2012-11-20 17:42

    super wci?gaj?ca gra od kt??rej nie odejdziesz ??wietna uwielbiam j?

  • m.m.2012-11-19 16:26

    polecam swietna gra przy ktorej nauczysz sie myslec i ze smiechu pekniesz

  • Julka2012-11-16 14:55

    co wy gadacie? nie trzeba jej instalowa?

  • Tamara :)2012-11-10 18:42

    GoldMiner to wpo??o gra dla cz??owieka ka??dej narodowo??ci! Chi??czyk, Polak, Niemiec, Rusek, Czech, Anglik, Portugalczyk ( w tym Ronaldo ) i tak mo??na bez ko??ca! :D

  • huj tam2012-11-08 22:14

    zajebista ta gra ale gosciu co sprzedaje ma o wieleeeeeeeee za drogo :d i nie on sobie to wezmie do serca! NAJBARDZIEJ ZAJEBISTA GRA JAK? WIDZIALEM !

  • WeRa :)2012-11-08 21:48

    Ta gra jest baaaardzo spoko ;]

  • witoria 2012-11-08 21:25

    gra jest fajna ale troch? mnie denerwuj? te zwierzaki kt??re kradn? diamenty itd.

  • rhhjjbh2012-11-08 20:22

    ogulnie fajna jest ale mogli??cie robi? ??atfiejsze poziomy

  • STEFAN2012-10-31 16:55

    Ta gra jest super. Gra??em chyba we wszystkie cz???ci i wszystkie s? ??wietne! :)

  • zosia2012-10-30 19:48

    fajna ale 50 sekunt to zama??o ale jagby gy??o 2 min. to by by??a lepsza

  • marysia : ) 2012-10-02 19:10

    super

  • huj ci w dupe2012-09-27 15:48

    zajebiste

  • korki882012-09-17 14:52

    super

  • wika;)2012-08-28 20:52

    suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppper

  • mara2012-08-18 14:04

    to kangury nie kr??liki, tak m??wi facet w sklepie

  • bartek2012-08-11 19:21

    super gra

  • olunamopsik2012-07-26 22:01

    Fajna. A te kr??liki nazywaj? si? Bilby.

  • fjhxhxnxgxhxg2012-07-25 18:23

    super gra goldminer

  • szymanek2012-07-18 11:49

    super

  • Peter D2012-07-09 23:19

    podoba mi si? !!!! pierwszy raz jak zagra??em w zwyk??ego Gold Miner to teraz ju?? gram w tego lepszego i nie mog? odej??? :D

  • Rutosia922012-07-06 13:01

    Goldminer is never dead! :D Gra??am w t? gr? laaaata temu i uwa??am, ??e rozrywka tego typu si? nie starzeje. :D

  • uuu2012-06-19 18:04

    Fajna

  • paulina 2012-06-07 18:26

    mega gra kocham j?